Pyssel

Här kommer ett inlägg med mycket bilder på det jag fixat den senaste tiden.



Köpte en vagga och målade den vit, och sydde sängkläder. Gjorde även en tavla som det står 'Chase your dreams' på.



Sydde nytt till "the masterbed" och fixade gardiner och nya blommor i fönstret. Gjort en ljusstake också med lite dekoration runt om.






Mammas gamla möbler som jag kände behövde förnyas om dom ska in i dockskåpet.









Jag har nu limmat upp tvn på väggen, så den blåa bänken fick sig en omlackering.

Och är numera ett skoställ i hallen.




Fixat en strykbräda.



Köket just nu, gjort ett bord (min snälla morfar gjorde dock skivan), ett kylskåp och en bänk som nog ska bli klädd i furu sen så den passar in i köksdelen mer.


Kommentarer
Helena

Den där vaggan är såå fin! Var har du köpt den? Fin och inspirerande blogg du har! =)

2012-02-12 @ 08:20:26
URL: http://trulsanskapar.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0